Starší článek Novější článek

Jak mít velké paže

  • Rady pro začátečníky
  • před 4 lety

Jak na větší paže ?

*Jak mít velké paže* je sen drtivé většiny návštěvníků posiloven. Mnozí z nich tedy stráví celý trénink na kladkách a pumpují své bicepsy a tricepsy s vidinou toho, že přijdou ty obrovské ruce. Bohužel bez žádného většího výsledku. Pojďme si tedy blíže rozebrat, jak paže zvětšit.

Jako základní faktor musí být zvládnutý jídelníček, abychom na základě dostatečného příjmu živin dokázali tvořit novou svalovou hmotu, jinak nám cvičení může být vcelku zbytečné. Poté co jsme zvládli tento faktor se zamyslíme nad naším tréninkovým plánem. Náš tréninkový plán musí obsahovat cviky, na které má tělo vysokou hormonální odezvu v podobě testosteronu, který je zodpovědný za růst svalů. Mezi tyto cviky se řadí dřepy, mrtvé tahy, bench-press, tlaky s velkou činkou nad hlavu, shyby a další.

Pokud máme správný jídelníček a náš tréninkový plán je složen převážně z komplexních cviků, u kterých právě zapojujeme i paže, nejen velké svalové skupiny, tak se můžeme pustit na rozebrání správného tréninku paží. Zkuste si cvičit biceps a triceps v jednom tréninku.

Triceps tvoří ⅔ paže, což je větší část než u bicepsu, zkuste tedy začít váš trénink tricepsem. Na triceps doporučujeme tyto cviky: Úzký bench-press, francouzský tlak s velkou činkou, EZ nebo jednoručkami, kliky na bradlech, dipy, tricepsová extenze s jednoručkou. Tyto cviky jsou nejefektivnější pro zvětšení tricepsů. Trénink na triceps zkuste poskládat za 3 cviků, jako poslední cvik se můžete dopumpovat na kladce, nikdy ale z kladky netvořte základ tréninku. Paže se musí šokovat, aby byly stimulovány k růstu, tudíž střídejte silových 6-8 opakování na cvik, drop-sety a super-série, tím dosáhnete maximálního zapojení svalových vláken.

Po dokončení tréninku na triceps, se vrhneme na biceps. Do tréninku nám opět budou stačit maximálně 3 cviky a nakonec kladku na dopumpování. Důvodem je to, že biceps je malá svalová skupina. Střídejte také tréninkové principy, jako silově 6-8 opakování, prodlužování negativní fáze pohybu, drop-sety, supersérie. Jaké jsou nejefektivnější cviky na růst bicepsů ? Bicepsový zdvih s velkou činkou, EZ, kladivové zdvihy s jednoručkami, bicepsové zdvihy na lavici s jednoručkami, šikmý kladivový zdvih s jednoručkami.

Zajímá vás něco ? Napište nám do zpráv :)

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.